وب اسپاتر وب اسپاتر .

وب اسپاتر

اندوليفت چيست؟

اندوليفت در اصفهان با ليزر روشي نوين به منظور تحريك بافت‌ هاي عمقي جهت ساخت كلاژن‌ هاي جديد به منظور كاهش افتادگي پوست و سفت‌ سازي آن مي‌ باشد. در اين پروسيجر، فيبري بسيار نازك (بدون نياز به سوراخ كردن آن) وارد پوست مي‌ شود. سپس در حد فاصل درم عمقي و بافت چربي قرار داده مي‌ شود و ليزر دايود از طريق فيبر ديگري به اين فيبر متصل مي‌ گردد، با جابه جا كردن فيبر در اين ناحيه، انرژي ليزر دايود در طيف مادون قرمز تابانده مي شود.

اندوليفت يك متد درماني بر پايه ي ليزر مي‌ باشد كه با حداقل تهاجم و به صورت سرپايي بدون بيهوشي انجام مي‌ شود و امروزه در پزشكي كازمتيك (زيبايي شناسي) مورد استفاده قرار مي‌ گيرد و كاربرد بالايي دارد. اندوليفت يكي از روش هاي جوانسازي پوست صورت و ساير نواحي بدن است كه با كم ترين تهاجم، نتيجه اي شبيه به جراحي ليفت دارد. اين روش برخلاف ليفتينگ صورت، بدون بيهوشي و بستري شدن انجام مي شود و هيچ گونه جاي بخيه و اسكار باقي نمي گذارد.

كلينيك زيبايي نيلا مركز معتبر و اولين مركز ليزر اندوليفت در اصفهان

اندوليفت چگونه كار مي‌كند؟

اندوليفت نوعي روش ليزر درماني كم‌تهاجمي است كه با هدف ليفتينگ يا بالابردن اجزاي صورت انجام مي‌شود. در اين روش برخلاف جراحي ليفت، نيازي به برش، بي‌هوشي، بخيه و بستري شدن نيست. با اين حال اثر اين روش درماني شباهت زيادي به جراحي ليفت دارد و شاهد بهبود افتادگي‌هاي پوست و از بين رفتن چين و چروك‌ها خواهيم بود.

دستگاه اندوليفت از ليزري با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده مي‌كند. اين پرتوي ليزري، نوعي نور مادون قرمز يا فرو سرخ محسوب مي‌شود كه احتمالاً با آن آشنايي داريد. در مورد طول موج ليزر و ديگر نكات علمي مربوط به آن، كمي جلوتر به زبان خيلي ساده توضيح داده‌ايم؛ ولي تا همين جا بدانيد كه اين طول موج بيشترين اثر را روي آب و چربي‌هاي موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلي در اندوليفت هم ذوب كردن چربي‌هاي اضافي پوست و در نتيجه سفت شدن آن است.

نتايج بدست آمده از انجام ليزر اندوليفت

تابش ليزر اندوليفت يك تكنولوژي به روز مي باشد كه با تحريك كردن در كلاژنسازي موجب ليفت صورت و تا حد زيادي كاهش عمق خط خنده و نه تنها موجب زاويه سازي فك و صورت و سفت شدن بافت گردن بلكه قادر به از بين بردن چربي هاي اضافي جمع شده در غبغب را از بين برده و ليفت غبغب موجب دو چندان كردن يك سوم تحتاني صورت مي شود و با سرعت زيادي ليپوليز را تحريك مي كند و با تحريك لايه مياني پوست موجب باز آرايي كلاژن هاي پوست كه رشته هاي پروتيئني كلاژن مسئول استحكام بافت پوست نيز ميشوند.

يكي از روش هايي كه موجب ترميم پوست و غذاسازي به پوست مي شود بگونه اي است كه با برخورد امواج ليزر به بافت بدن انرژي نور به گرما تبديل شده وباگرم شدن ان بدن در پي تلاش تا دماي بافت را كاهش دهد كه با عمل رگزايي و افزايش خون رساني انجام مي شود.

دو عامل بسيار مهمي كه موجب جلوگيري از افتادگي و شل شدن پوست مي شود بازآرايي عناصر بافتي در پوست و تحريك كردن در چربي سوزي مي باشد.

مزاياي ليزر اندوليفت

از مزاياي كلي اندوليفت مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:

موجب همتراز شدن يا كانتور و سفت شدن پوست مي باشد.

در انجام اندوليفت اثراتي از خونريزي و جاي زخم باقي نمي گذارد.

مدت كوتاه عمل و سرپايي انجام شدن آن است.

دوره نقاهت كوتاه مدت ان است كه نيازي به برش و بخيه ندارد.

به بيهوشي نيز نيازي ندارد و باژل موضعي برطرف مي شود.

مزيت ديگر اندوليفت تغييراتي كه بوجود مي آيد در همان اولين جلسه قابل مشاهده است

هيچ گونه آسيبي به كل اعضاي زير پوستي نميرساند و نسبت به مابقي جراحي ها امنيت بسيار بيشتري دارد.

از همه مهمتر نسبت به شرايط كنوني جامعه بسيار مقرون به صرفه مي باشد.

 

منبع : https://nilaclinic.com//


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۲۷ توسط:تيم محتوا وب اسپاتر موضوع: نظرات (0)