وب اسپاتر وب اسپاتر .

وب اسپاتر

اجاره دستگاه لیزر زیبایی و پزشکی

لازم به ذکر است که شرکت تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوست آریا لیزر پاسارگاد در کنار اجاره دادن تجهیزات به مطب و کلینیک‌ها، با اعزام پزشک به محل مطب و کلینیک، می‌تواند مبحث آموزش دادن به پرسنل کلینیک یا مطب را بر عهده بگیرد. همچنین در صورتی که علاقه‌مندان مایل باشند می‌توانند در دوره‌های آموزشی که توسط آریا لیزر پاسارگاد برگزار می‌شود نیز حضور پیدا کرده و کار با انواع دستگاه‌های لیزر را فرا بگیرند. ورک‌شاپ‌های کوتاه مدت آریا لیزر پاسارگاد را نیز در نظر داشته باشید زیرا این ورک‌شاپ‌ها در مدت زمان‌های محدود و به صورت فشرده برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان و افراد شاغل در کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی می‌توانند با حضور در ورک‌شاپ‌های برگزار شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی آریا لیزر پاسارگاد از تخصص پزشکان ما بهره‌مند شوند.

شرکت آریا لیزر پاسارگاد بزرگترین و مجهزترین شرکت لیزر پزشکی در زمینه کرایه و فروش دستگاه های لیزر پزشکی (پوست و زیبایی) در ایران بوده که با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز لیزر پزشکی و تحقیق و پژوهش کارشناسان ارشد مهندسی پزشکی و متخصصین با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیای لیزر پزشکی آماده همکاری با کلیه پزشکان ایران می باشد. سیاست کلی شرکت در زمینه کرایه دستگاه های لیزر پوست و مو و ارائه خدمات و تامین لوازم مورد نیاز تمامی پزشکان کشور می باشد.

طبیعتاً اگر یک مرکز زیبایی تخصصی را اداره می‌کنید به تجهیزات باکیفیتی نیاز دارید. باوجود صدها مدل دستگاه لیزر در بازار، بی‌شک تهیه آخرین‌مدل هزینه زیادی را به همراه دارد. علاوه بر قیمت بالای خرید تجهیزات پزشکی، فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های لیزر به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی هستند و یک انتخاب اشتباه می‌تواند منجر به آموزش ضعیف کارکنان، تهیه تجهیزات منسوخ‌شده و خرید تجهیزاتی شود که هزینه ارتقا و سرویس ‌دهی بسیار بالایی را به کلینیک تحمیل می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت اجاره دستگاه لیزر یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای گسترش بیزینس و اضافه کردن درمان‌های پزشکی جدید به لیست خدمات کلینیک و مطب پزشکان متخصص است.

آریا لیزر پاسارگاد راهنمای برتر برای خرید دستگاه لیزر نو یا دست دوم است. و همچنین گزینه های اجاره دستگاه لیزر با بهترین قیمت (رنت دستگاه لیزر) در ایران است.

ما طیف گسترده ای از لیزرها و سیستم های IPL را در دسترس داریم و می توانیم تقریباً هر نوع سیستم لیزری را در بازار امروز تهیه کنیم. از اجاره لیزر موی زائد مانند الکس سرد کوترا، دایود Olive، لیزر smoothcool گرفته تا لیزرهای درمانی جوانسازی مانند اندولیفت، هایفو، co2 فرکشنال و همینطور بهترین برند دستگاه‌های مربوط به جراحی پیکرتراشی مانند لیپولیز و لیپوست و … را برای تمامی پزشکان عزیز و مراکز درمانی و بیمارستانی ارائه دهیم.

از آنجایی که شرکت آریا لیزر یک مرجع مستقل هستیم لذا جنبه های خوب و بد اکثر لیزرهای موجود در بازار امروز را می دانیم، بنابراین می توانیم بهترین توصیه ها را ارائه دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولی را به دست خواهید آورد که مناسب با نیاز شما ارائه می شود.

به غیر از لیزرهایی که مستقیماً از فروشنده خریداری می شوند، تمام لیزرها دارای گارانتی و پشتیبان فنی هستند. ما همچنین از طریق مراکز و سازمان‌های آموزشی مورد تایید خود، سمینارهای متفاوتی را جهت ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان تدارک می‌بینیم.

ما علاوه بر لیزرهای جدید و کارکرده، مشاوره و فروش جدیدترین سیستم‌های درمانی و زیبایی را نیز ارائه می‌کنیم و طیف وسیعی از لیزرهای زیبایی را از طریق ما پیدا خواهید کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۲:۲۶ توسط:تیم محتوا وب اسپاتر موضوع: نظرات (0)