وب اسپاتر وب اسپاتر .

وب اسپاتر

اندولیفت چیست؟

اندولیفت در اصفهان با لیزر روشی نوین به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. در این پروسیجر، فیبری بسیار نازک (بدون نیاز به سوراخ کردن آن) وارد پوست می‌ شود. سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌ شود و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌ گردد، با جابه جا کردن فیبر در این ناحیه، انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می شود.

اندولیفت یک متد درمانی بر پایه ی لیزر می‌ باشد که با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی انجام می‌ شود و امروزه در پزشکی کازمتیک (زیبایی شناسی) مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کاربرد بالایی دارد. اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت و سایر نواحی بدن است که با کم ترین تهاجم، نتیجه ای شبیه به جراحی لیفت دارد. این روش برخلاف لیفتینگ صورت، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می شود و هیچ گونه جای بخیه و اسکار باقی نمی گذارد.

کلینیک زیبایی نیلا مرکز معتبر و اولین مرکز لیزر اندولیفت در اصفهان

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهیم بود.

دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود که احتمالاً با آن آشنایی دارید. در مورد طول موج لیزر و دیگر نکات علمی مربوط به آن، کمی جلوتر به زبان خیلی ساده توضیح داده‌ایم؛ ولی تا همین جا بدانید که این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

نتایج بدست آمده از انجام لیزر اندولیفت

تابش لیزر اندولیفت یک تکنولوژی به روز می باشد که با تحریک کردن در کلاژنسازی موجب لیفت صورت و تا حد زیادی کاهش عمق خط خنده و نه تنها موجب زاویه سازی فک و صورت و سفت شدن بافت گردن بلکه قادر به از بین بردن چربی های اضافی جمع شده در غبغب را از بین برده و لیفت غبغب موجب دو چندان کردن یک سوم تحتانی صورت می شود و با سرعت زیادی لیپولیز را تحریک می کند و با تحریک لایه میانی پوست موجب باز آرایی کلاژن های پوست که رشته های پروتیئنی کلاژن مسئول استحکام بافت پوست نیز میشوند.

یکی از روش هایی که موجب ترمیم پوست و غذاسازی به پوست می شود بگونه ای است که با برخورد امواج لیزر به بافت بدن انرژی نور به گرما تبدیل شده وباگرم شدن ان بدن در پی تلاش تا دمای بافت را کاهش دهد که با عمل رگزایی و افزایش خون رسانی انجام می شود.

دو عامل بسیار مهمی که موجب جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست می شود بازآرایی عناصر بافتی در پوست و تحریک کردن در چربی سوزی می باشد.

مزایای لیزر اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

موجب همتراز شدن یا کانتور و سفت شدن پوست می باشد.

در انجام اندولیفت اثراتی از خونریزی و جای زخم باقی نمی گذارد.

مدت کوتاه عمل و سرپایی انجام شدن آن است.

دوره نقاهت کوتاه مدت ان است که نیازی به برش و بخیه ندارد.

به بیهوشی نیز نیازی ندارد و باژل موضعی برطرف می شود.

مزیت دیگر اندولیفت تغییراتی که بوجود می آید در همان اولین جلسه قابل مشاهده است

هیچ گونه آسیبی به کل اعضای زیر پوستی نمیرساند و نسبت به مابقی جراحی ها امنیت بسیار بیشتری دارد.

از همه مهمتر نسبت به شرایط کنونی جامعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

منبع : https://nilaclinic.com//


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۲۷ توسط:تیم محتوا وب اسپاتر موضوع: نظرات (0)