وب اسپاتر وب اسپاتر .

وب اسپاتر

ژل چيست ؟

ژل چيست ؟ (ساختار و مواد تشكيل‌دهنده)

يكي از سؤالاتي كه براي افراد در زمينه تزريق انواع فيلر پيش مي‌آيد، اين است كه ژل يا فيلر چيست و در ساختار تشكيل‌دهنده آن چه موادي وجود دارد؟ همان‌طور كه گفته شد، ژل‌ها نوعي پركننده و حجم دهنده پوستي هستند كه جهت جوان‌سازي، فرم دهي و حجم‌دهي نقاط مختلف بدن استفاده مي‌شوند. از مهم‌ترين مواد تشكيل‌دهنده تزريق ژل در اصفهان مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

هيالورونيك اسيد : اين ماده طبيعي در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست كمك مي‌كند. تزريق ژل هيالورونيك اسيد نهايتاً تا يك سال دوام دارد و پس از آن به‌تدريج جذب بدن مي‌شود. انواع فيلرهاي هيالورونيك اسيد مورد تأييد سازمان غذا و داروي آمريكا شامل ژوويدرم، رستيلن و بلوترو بالانس هستند.

هيدروكسيل آپاتيت كلسيم : اين ماده طبيعي در استخوان به‌وفور يافت مي‌شود. هيدروكسيل آپاتيت از نظر ميزان غلظت به نسبت هيالورونيك اسيد غليظ‌تر بوده و طول عمر بيشتري دارد. تزريق اين ماده به پوست سبب تحريك كلاژن‌سازي و رفع خطوط و چين و چروك خواهد شد. از انواع فيلرهاي هيدروكسيل آپاتيت كلسيم مورد تأييد سازمان غذا و دارو مي‌توان به راديز اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۷:۲۱ توسط:تيم محتوا وب اسپاتر موضوع: نظرات (0)

اجاره دستگاه ليزر زيبايي و پزشكي

اجاره دستگاه ليزر يكي از خدمات منحصربه‌فرد شركت تجهيزات پزشكي آريا ليزر پاسارگاد است كه به مشتريان ارائه مي‌شود و داراي مزاياي زيادي است. براي مثال اگر شما فردي باشيد كه به تازگي مطب يا كلينيك زيبايي خود را راه‌اندازي كرده باشيد و امكان صرف هزينه زياد براي تجهيز مطب يا كلينيك را نداشته باشيد، بهترين گزينه براي شما اجاره ليزر زيبايي و پوست است. با اجاره كردن اين تجهيزات هم مطب يا كلينيك‌تان تجهيز شده است و هم سرمايه اوليه شما به صورت محدود مصرف شده است.

لازم به ذكر است كه شركت تجهيزات پزشكي ليزر زيبايي و پوست آريا ليزر پاسارگاد در كنار اجاره دادن تجهيزات به مطب و كلينيك‌ها، با اعزام پزشك به محل مطب و كلينيك، مي‌تواند مبحث آموزش دادن به پرسنل كلينيك يا مطب را بر عهده بگيرد. همچنين در صورتي كه علاقه‌مندان مايل باشند مي‌توانند در دوره‌هاي آموزشي كه توسط آريا ليزر پاسارگاد برگزار مي‌شود نيز حضور پيدا كرده و كار با انواع دستگاه‌هاي ليزر را فرا بگيرند. ورك‌شاپ‌هاي كوتاه مدت آريا ليزر پاسارگاد را نيز در نظر داشته باشيد زيرا اين ورك‌شاپ‌ها در مدت زمان‌هاي محدود و به صورت فشرده برگزار مي‌شوند. علاقه‌مندان و افراد شاغل در كلينيك‌ها و مطب‌هاي زيبايي مي‌توانند با حضور در ورك‌شاپ‌هاي برگزار شده توسط شركت تجهيزات پزشكي آريا ليزر پاسارگاد از تخصص پزشكان ما بهره‌مند شوند.

شركت آريا ليزر پاسارگاد بزرگترين و مجهزترين شركت ليزر پزشكي در زمينه كرايه و فروش دستگاه هاي ليزر پزشكي (پوست و زيبايي) در ايران بوده كه با توجه به پيشرفت تكنولوژي روز ليزر پزشكي و تحقيق و پژوهش كارشناسان ارشد مهندسي پزشكي و متخصصين با در اختيار داشتن دستگاه هاي روز دنياي ليزر پزشكي آماده همكاري با كليه پزشكان ايران مي باشد. سياست كلي شركت در زمينه كرايه دستگاه هاي ليزر پوست و مو و ارائه خدمات و تامين لوازم مورد نياز تمامي پزشكان كشور مي باشد.

طبيعتاً اگر يك مركز زيبايي تخصصي را اداره مي‌كنيد به تجهيزات باكيفيتي نياز داريد. باوجود صدها مدل دستگاه ليزر در بازار، بي‌شك تهيه آخرين‌مدل هزينه زيادي را به همراه دارد. علاوه بر قيمت بالاي خريد تجهيزات پزشكي، فناوري به‌كاررفته در دستگاه‌هاي ليزر به‌طور مداوم در حال به‌روزرساني هستند و يك انتخاب اشتباه مي‌تواند منجر به آموزش ضعيف كاركنان، تهيه تجهيزات منسوخ‌شده و خريد تجهيزاتي شود كه هزينه ارتقا و سرويس ‌دهي بسيار بالايي را به كلينيك تحميل مي‌كنند؛ بنابراين مي‌توان گفت اجاره دستگاه ليزر يكي از مقرون به‌صرفه‌ترين راه‌ها براي گسترش بيزينس و اضافه كردن درمان‌هاي پزشكي جديد به ليست خدمات كلينيك و مطب پزشكان متخصص است.

آريا ليزر پاسارگاد راهنماي برتر براي خريد دستگاه ليزر نو يا دست دوم است. و همچنين گزينه هاي اجاره دستگاه ليزر با بهترين قيمت (رنت دستگاه ليزر) در ايران است.

ما طيف گسترده اي از ليزرها و سيستم هاي IPL را در دسترس داريم و مي توانيم تقريباً هر نوع سيستم ليزري را در بازار امروز تهيه كنيم. از اجاره ليزر موي زائد مانند الكس سرد كوترا، دايود Olive، ليزر smoothcool گرفته تا ليزرهاي درماني جوانسازي مانند اندوليفت، هايفو، co2 فركشنال و همينطور بهترين برند دستگاه‌هاي مربوط به جراحي پيكرتراشي مانند ليپوليز و ليپوست و … را براي تمامي پزشكان عزيز و مراكز درماني و بيمارستاني ارائه دهيم.

از آنجايي كه شركت آريا ليزر يك مرجع مستقل هستيم لذا جنبه هاي خوب و بد اكثر ليزرهاي موجود در بازار امروز را مي دانيم، بنابراين مي توانيم بهترين توصيه ها را ارائه دهيم تا اطمينان حاصل كنيم كه محصولي را به دست خواهيد آورد كه مناسب با نياز شما ارائه مي شود.

به غير از ليزرهايي كه مستقيماً از فروشنده خريداري مي شوند، تمام ليزرها داراي گارانتي و پشتيبان فني هستند. ما همچنين از طريق مراكز و سازمان‌هاي آموزشي مورد تاييد خود، سمينارهاي متفاوتي را جهت ارائه خدمات بهتر به شما عزيزان تدارك مي‌بينيم.

ما علاوه بر ليزرهاي جديد و كاركرده، مشاوره و فروش جديدترين سيستم‌هاي درماني و زيبايي را نيز ارائه مي‌كنيم و طيف وسيعي از ليزرهاي زيبايي را از طريق ما پيدا خواهيد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۲:۲۶ توسط:تيم محتوا وب اسپاتر موضوع: نظرات (0)